Nsnsnan Merhabalar ben iç mimarlık okuyorum ama okumadan birinci sınıfta dondurdum çünkü iş imkanı yok ve çocuk olduktan sonra zor geldi bebeğim çok küçük acaba devam etsem mi önü açık mi ?