Happymom34 doktor kilo alımı az demediği sürece sıkıntı yok. Sütünüzün yağlı olması için iyi beslenin et yumurta peynir kuruyemiş vs. Siz ne yiyorsanız çocuğa da o gidiyor. Bir de ben 3 ay boyunca bebeğimi sürekli emziriyordum yani 20 dk falan benden ayrılıyordu heralde saat tutmuyordum huysuzlandığı an emziriyordum 🙄 belki daha sık emzirmeniz gerekiyordur