Balpeteklerii Kardeş kavgaları hangi evde yok ki. Benimkiler biraz daha minik ama şuan aynı şekilde oyuncak alıp kaçma, ısırma, vurma mevcut 😄 Yaşları büyüdükçe dozunun artacağına da eminim hatta arada ben kaynarım diyorum şimdiden. Siz küçük diye biraz kızınızı kayırıyosunuz gibi geldi, oğlunuzla biraz fazla ilgilenin. Dinlemiyo demeyin illaki azalma olacaktır, onlarla beraber sizde oynayın hatta oyun kurmalarına yardımcı olun. Ceza vererek çözülmez diye düşünüyorum. Kavga ettiklerinde çok üzüldüğünüzden, kardeşinin canının çok yandığından bahsedin her seferinde