Oğlum geçmeyen pişiği var aşırı değil ama kızarıyor büyüyor geri kapanıyor 29 nerdeyse bur hfata on gündür ishal günde 4 5 6 bez hafif mukuslu kaka yapıyor doktorumuza söylüyorum sıcak dan da olur yediğine dikkat et diyor neye dikkat etmek gereği söylemiyor ayrıca boynunda yüzünde Dr ve çok az kolların da kırmızılık var bu alerji mi oazar gününden beri süt ürünü yemiyorum ishaline neden olmuş olabilir mi diye napacam artık blmym inannin hergun birşey oluyor bebeğime