Merhaba arkadaşlar yaklaşık 10 gündür adetim gecikti bugün test yapacağım hamile olduğumu düşünmüyorum ama yinede aklımda soru işareti kalmasın diye yapacağım 11 aylık oğlum var şu an düşünmüyoruz aynı zamanda idrarımı tutamıyorum kesinlikle en yakın zamanda bir kadın doğum doktoruna gideceğim sorum şu bu durumu yaşayan varmı aranızda hem adet düzensizliği hemde idrar tutamama ?