2 gündür ateşliydi gece 38 lerde uyurtum yanında uyudum ben de gece 2 gibi uyandım baktım ateşi 42 hemen ilac verdim suya soktum düşürdüm sabah da doktora götürdüm antibiyotik verildi orta kulak iltihabı oldu boğazındna örnek aldılar. Düşüncem herşeyi normal ben uykudayken havale geçirmiş olabilir mi ben hisseder miydim.Bir şey yapar mı bu yuksek ateşe maruz kalması😭