Oğlum sürekli hırçın çığlık atıyor sinirleniyor bağırıyor
Konuşması çok şükür iyi 2 li 3 lü cümleleri var
Her dediğini anlıyoruz
Ama bağırmadan istediğini anlatmıyor
Oğlum bağırmadan ağlamadan diyorum sürekli ama yok
Ağlayarak bağırarak istediğini yapmıyorum
Sakinleşiyor güzelce söyle diyorum sonra güzelce anlatıyor öyle yapıyorum
Ama her seferinde ağlamadan bağırmadan oğlum diyoruz
Günde kaç defa şu kelimeyi kullanıyoruz
Anlamıyorum ne bu sinir öfke çığlıklar
2.5 yaşında