Kızlar merhabaa herkese,
10,5 aylığıız ve şuan 3 tane diş birten çıkarıyoruzz 2 si patladı.Aşırı iştahsızız ve sürekli kucağımda olmak istiyor.Aslında asıl sorum şu bebeğim herşeyden korkuyor.yani yanımda oturup oynarken bile bi ses duysa hemen kucağıma gelmeye çalısıyor.Ezan okunuyor ondan korkuyor.yani anlamadım gitti.Annem diyor okutalım korkuyor heeseyden diye ama bilemedim.Diş süreciyle alakalımıdır sizce