esraunger Doktorumuz normal dedi ama gözlerindeki sarılığın geçmemesi beni korkutuyor aranızda yaşayan var mı?
isaumut esraunger bizimki nerydesye 40 gün sürdü geçti sonra doktorum küveze girecek kadar değil dedi gözünde vardı emzirdim bol bol mama takviyesi ettik
jelibonnnn esraunger sarılık değeri düştükçe gözlerdeki sarılık ta gidecektir. Sık emzirmeye dikkat edin