[silindi] Dün hepatitb aşısı olduk ama hemsire ve doktor bu aşının ateş Yapmayacağını söyledi. Duş aldırdım şuan kısa kollu zıbın üstüne hastane çıkışı giydirdim ve bir cay kasıgı calpol verdim ama 4 saat sonra tekrarlıyor ateşi. Ne yapmalıyım