Selam arkadaşlar 11 aylık bebeğim ara ara kabız olur ama son bir iki haftadır kakasını yaparken çok ağlıyor yumuşak dışkı yapmasına rağmen , bugün baktım makatı kızarmış ve az bir şey kan geldi peçeteye , böyle bir durum yaşayan varmı doktora gidene kadar bari neler yapabilirim düzelsin diye 🥹🥹