DDAnnesi Kızlar bebeğim 7,5 aylık emmiyor ve maalesef salgına bulaştık kaç gündür hastayız kızım da öksürüyor sesi kısıldı burun hırıltısı var ben de ne yaparsam yapayım geçmedi neler neler içtim tavsiyeniz var mı ?
Marsila DDAnnesi Çok geçmiş olsun şu an keşke uyuz olmayaydım da grip olaydım dedim valla 😭 bulaşmaz inşallah bebeğe maske takın ben dut kürü yapıp içmiştim bol bol 1 aylıkken grip olmuştuk
Polannem Bal sarımsak kürü deneyebilirsiniz. Bol bol su için siz de bebeğiniz de. Bol meyve tüketin. Ben oğluma öksürük için aldığım şuruptan kendim de içiyordum. Çok geçmiş olsun