Esilam bende sezaryen oldum ama bir göbek yok bende her tarafım aynı şekilde kilo aldı azcık göbek olması normal onu da mekik çekmek çekmek gerek göbek toparlansın diye en faydaları mekik. Gerçi ben bu ara sürekli yeme halindeyim doğumdan sonra hepsini verdim ama yemekten tekrar 3 kilo aldım ama memnunum halimden hamdolsun sağlıklıyım bebeğim de öyle hareketlenmeye başladıkça zaten oturamıcaz öyle öyle gidecek hepsi. Bide adet olunca da kilo verenler var. O bende işe yaramadı tabi bu kadar yemeye 😂😂😂