199887 Sinemeyra benim bebgimde oksuruyor saglik ocagina götürdüm doktor antibiyotik başlamalıyız mecburen dedi cigerlerini dinledi hocam ben bi hastaneye gideyim dedim hastanedeki doktor da cigerlerinde bişey yok antibiyotige gerek yok dedi burnunu bol bol temizle dedi canim doktor Uygun gorurse antibiyotik veriliyo
Prenses_isabella Sinemeyra 5 aylıkken ciğerlerine indiği için klamoks antibiyotik kullandık geçti. Şuan 6 aylık 2 gün önce tekrar antibiyotik yazdı doktor.
[silindi] Benimde bebeğim öksürüyordu , burnunu temizle , ama antibiyotik de kullan , ciğerlerine inmemiş ama inerse hava vermek zorunda kalırız , inmeden iyileşsin dedi . Bir hafta kullandım . Doktorunuz uygun görürse neden kullanmayasın
[silindi] Sinemeyra hayır canım kendi kafana göre kullanma tabiiki öyle şey mi olur tövbe esteğfirullah