passions Bizde goldmasterın hava nemlendiricisini kullanıyoruz çok memnun kaldık isterseniz bakabilirsiniz yorumları da oldukca iyi bi ürün beyzanurtuerk
Ceylan388 Kiwi kah 6632 ultrasonic hava nemlendiricisi kullanıyorum çok memnunum hemen odanın havasını yumusatiyor
Ceylan388 Deletedmom_110 ses falan hicbirsey yok çok memnunum bu modeli İnternete yazınca geliyor videosu fiyatı da pahalı değil
adana Ben simbonun kullanıyorum 5 litre ve Cook memnunum canım hazır su kullanıyorum 2 gün gidiyor kapatmadigim halde