12 ay 25 günlük bir aydır hasta neredeyse iki kere antibiyotik kullandı daha kışın başı yani bir hafta düzeliyor sonra geri başlıyor şimdi yine öksürük burun akıntısı var.. ne yapacağız böyle kış boyu dışarı mı çıkmayalım 🤷🏼♀️ bununda sonu antibiyotik olacak diye düşünüyorum bugün gittik dr ama ilaç vermedi takip et dedi burun temizle filan.. ateş yok şimdilik ne yapayım bilemiyorum