Gkcem Kızlar saçlarım kahve kızıl kestane istiyorum saçları çok yıpratır mi acaba kullanan pişman olan Varmi çok kızıl istemiyorum saçımı böyle kahve kızıl tarzı istiyorum
LavininAnnesii Gkcem yani zaten boya saçı çok yıpratıyor. Kızılı kullanmak çok zor ben daha önce kullandım. Hep sürekli bakım ve makyaj istiyor hem de sürekli akıyo