Sarebebek_ Kızlar kızım 7 aylık oldu diş etleri kabarık alttada şişlik var ama çıkan bişry yok ve çok ağlıyor ateşi var 37.5 kafası çok sıcak vücuda da öyle koltuk altından ölçtüm ateşini. Bu diş ateşi mi yani napmalıyım korkuyorum acile gitmeye gerekvarmı