Kızım bir kaç güne 11 aylık olacak ama o kadar sinirli ki inanamıyorum şimdiden bu sinirine resmen bana bağırıyor bazen elimi itiyor istemediği bir şey olsa kendini yere atıp ağlamaya başlar bazen ona bakınca bile bana bağırıyor bana bakma anlamında neden olabilir ya da ne yapmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz