Kızlar tabtel bitti benimde aklıma geldi hem güzel yağ çözüyor hemde köpürmüyor dedim neden olmasın bulqşığımda çoktu elimde yıkamaya kalksam çok zamanımı alacak koydum çalıştırdım ama bir yandanda korkuyorum makinem bozulursa diye bunu deneyen var mı yada eşi beyaz eşyadan anlayan 😅