QPrensannesi ikioglanannesi__ ilk gün çok zorladı sonraki günler de bebeğimin sünnet olmadan önceki hali gibiydi sargı açıldığı gün yani 3 üncü gün huysuzlugu tuttu şükür geçti şimdi de dikislerin dusmesini bekliyoruz
azuyusamsurada ikioglanannesi__ hangi ildesiniz ve hangi doktora yaptırdınız acaba?oğlum 21 aylık ve sünnet yaptırmak için son 3 ayın.genel anestezi istemiyorum.lokal olsun istiyorum
ikioglanannesi__ azuyusamsurada hala sünnet yapmadım ya 7 yada 8 aylık olduğunda yapmayı düşünüyorum da bakalım