Kızlar merhaba
Kızım 7.5 aylık 10 günü geçti hasta antibiyotik kullandık yine düzelmedi burun akıntısı ve öksürük devam ediyor öksürük ile birlikte hırıltı da var
Napmam lazım artık bilmiyorum acile götürsem
Naparlar onuda bilmiyorum
Bilgi tecrübe ve yardımınıza ihtiyacım var