Bebeğim 10 ay 24 günlük ve hala emeklemiyor kısa süreli emekleme pozisyonu alıyor ama hemen bırakıyor. Oturduğu yerden kalkmaya veya ayaktayken kendi kendine oturmaya çalışmıyor, veya kanepeye falan tutunarak yürümüyor. Biraz kilosu var o yüzden mi acaba. Normal mi? Sizinkiler ne zaman yapmaya başladı bu hareketleri? Çok bi tecrübem olmadigi için kafama takıldı, fikirlerinizi söylerseniz sevinirim🤲🌸