chbib Merhaba! Arkadaşlar doktorumun bana önerdiği kremi yakınımdaki eczanelerde bulamadım. Sizler ne kullandınız iz gidermesi için ve işe yararı mı?
kanalize chbib scarex aldım uzun süreli kullanım gerektiriyormuş kutusu çok minik ben tavsiye üzerine aldım işe yarayacağını düşünüyorum
chbib Uykusuz-annee bunu ben normal doğumda kullanmıştım pek işe yaramadı açıkcası hala izi duruyor vajinamda dikişlerin normal dşkiş gerçi yapıltırma dikişi belki daha kolay geçer
gly57 chbib doktorumuz bundan verdi kilolu göbeğim olmasına rağmen yokmuş gibi duruyor. LAMİDERM krem ismi https://mutluresim.com/image/nEzbrH
Themom_ chbib doktorumun yazdığı kremi kulladım hayalet iz var çok dikkatli bakmadığın sürece gözükmüyor bile
chbib gly57 Benimde öyle çok ince krem kullanmaya gerek yok mu? Yoksa kremden sonramı öyle oldu sizce