Nisaaabbk kendim verdim. Genel olarak okuduğum şeyleri birleştirdim diyebilirim. Beşiğinde bolca vakit geçirdik hep. Sonra ona hep anlattım. Artık büyüdün kendin uyumalısın diye. Rutin oluşturduk. Karnını doyurmak dişlerini fırçalamak bezini değiştirmek pijama giymek olarak. İlk başlarda ayağımda sallayarak sersemlettim sonra beşiğe koydum. Tabi ki kolay olmadı gecelerce sürdü alışması. Bu süreçte ağlasa da kucağıma almadım. Onunla devamlı iletşimdeydim. Uyuman lazım uyursan büyürsün, su istermisin gibi hep anlattım konuştum. Benden vazgeçip geri yastığa yatıyordu hep. Sonra alıştı böyle yapa yapa. Şimdi aynı şekilde karnını doyurup dişlerini fırçalıyoruz sonra ayağımda 5-10 dk sallayıp beşiğe bırakıyorum dönüp uyuyor. Geceleride diş dönemi yada atak haftası olmazsa kalkmadan uyur.