Deniz_kvk Twinsmom-- yani su degince vucudunuz kasılmıştir, kramp girme olmustur ya da daha bir suru secenek… Tibbi biyolojiksel bir durumdur diye dusunuyorum.
Twinsmom-- Deniz_kvk hayır gayet normaldi herşey yani karıncalanma gibi bir durumda olmadı üstümü giydikten sonra oldu dediğim gibi yani tıpla alakalı olduğunu düşünmüyorum
Birranneee34 Themom_ ya evet kimse iç çamaşırı ile yikanmiyor ama hocalarımız banyoda iken meleklerde bizimledir iç çamaşırı ile yikanmaliyiz banyonun sonuna doğru özel bolgelerimizi de hemen yıkayıp çıkmalıyız diyorlardı. Doğrusu nasıldır bilmem ama bu bilgi küçüklükten beri biliyorum
Themom_ Birranneee34 gusül alırken iğne deliği kadar kalmayacak şekilde yıkanmamız lazım eee iç çamaşırı olursa ne oluyor? Ve kullanılmış iç çamaşırı sonuçta temiz değil ee temizlik imandan gelir? Anlamadım gitti biraz mantıksız bence
Themom_ mobesebesir bilmiyorum burada ilk defa duyuyorum ama iç çamaşırı ile yıkanamam yıkanırsam temiz olmam ki temizlik imandandır.
Deniz_kvk Themom_ edeb yerleri kapali olmali diye okumustum dinen. Gercekligi tartisilir. Bana mantikli gelmiyor. Sonucta banyoda kendi kendimizden bile sakinacak degilizya.
Themom_ Deniz_kvk yani O zaman gusül alırkende iç çamaşırı ile yıkanalım ama iğne deliği bile kalmayacak şekilde yıkanmalıyız da?
Deniz_kvk Themom_ ahaha , evet gusul alirken de kapatmaliymisiz , hatta eger tamamen ciplaksan kabul olmazmis. Bunu da birinden duymustum. 🙉
Birranneee34 Themom_ dedim ya sonunda çıkarıyorsun . Her yerine su değmiş oluyor. Temiz değil son özel bolgeni yikadigin için orasida temizleniyor. Mantıklı gelmeyebilir bende bu şekil yikanmiyorum ama böyle birşey de olabilir ben katı bakmıyorum
Maka_Paka Hanımlar öyle bir şey yok dinimizde, çamaşırla yıkanma diye yani☺️ İlahiyat mezunuyum bunlar eskiden insanların yaşlıların uydurdukları şeyler ☺️
prens63 Themom_ bende cogu hocadan duydum ozel bolg kapatin ya ozel bir ortu ya da ic camasiriyla ama bana da ters gelen lavaboda ne yapacagiz😃
Themom_ Birranneee34 öyle bir sey yokmuş bir kaç saat önce buraya ilahiyat mezunu bir arkadaş yazdı yaşlı hurafesiymiş
Grupyildizi Banyoya girdiginizde bismillahizi la ilahe illa huv diyip ufleyin cinlerin gozu kapanir sizi rahatsiz edemez ben aklima geldikce cocuklarimida yikarken yaparim
Mervetavas_96 Banada oluyor biraz psikolojiyle bağdaştırıyorum ama içimin rahat etmesi için girmeden önce dua okuyorum en çok bu tür şeyleri gece yarısından sonra yaşıyorum