Normal canım bende doğum yapalı 22 gün oldu. Estetik dikiş diyorlar kendiliğinden eriyerek kayboluyormuş. Şahsen kendimde de gördüm telaş etmene gerek yok. Her ne kadar sana desem de bende ürkmüştüm en başında😊 neyse çok geçmiş olsun rabbim analı babalı büyütsün evlatlarımızı inşallah 🙏😊