Kızlar dün akşam üzeri dr götürdüm evde ateşi 39a yaklaşmıştı oraya gidince 36.5 olunca dr sadece ishal için takviye verip gönderdi. Akşam evde dolvene rağmen yine 39a yaklaşınca gece hastaneye gittik ve serum verildi sabaha kadar iyiydi sabah aynı tekrarladı yine kahvaltı ve dolven iyiydi uyuyup uyanınca 38.5 oldu banyo yaptırdım ilaçlarını verdim şu anda 36larda seyrediyor. Hastaneye gidersem kan ve virüs tahlili yapılacak ve mesai saati dolmadan gitmem gerekiyor ama orasıda o kadar kalabalık ki dün 2 saat bekledim özel olmasına rağmen çok büyük salgın var sağlıklı insan bile hastalanır. Ne yapıyım bu durumu yaşayan var mı acil fikire ihtiyacım var