Nezzz_ Yekta2575 Kesinliklee ya sesi çok ama çok güzel ruhu dinlendiriyor yeni albümü çıktı hangısını dinleyeceğimi şaşırdım 🥰🥰
Yekta2575 ankarageldedi bende çok seviyorum dinliyorum müzik listelerimin olmasa olmazı tabi bir Nihat Doğan kadar iyi söyliyemesede mabelde iyi 😂😂😂😂😂
2boymommy Yekta2575 ben bütün cümlesini seviyorum bu sarkida meselaaa burasida var: Otu b.ku yargilarlar Bizi kötü algilarlar Hatta ne yaparsann yap Memnun edemezsin kimseyi ayni anda🫣
Yekta2575 2boymommy engelin zaten kötü şarkı yazma ihtimali yok gibi bişe bekarlıktan beri dinlerim halen daha çok severek dinlerim eşimde bende arabada son ses ezhelciyiz ☺️😂
2boymommy Yekta2575 bizde öyle benim büyük oglan 7 yasinda ezhelin aya sarkisini seviyor kücük kardesinede dinletiyor hep🤣🤣