Aynurrt Kızlar ilk bebeğim o yüzden pek bilgim yok. Bebeğim 2 yaşında oldu emzirmeyi sonlandıracağım. Bunun en doğru yöntemi nedir? Nasıl yapmam lazım? Kaç gün sürer? Lütfen bildiğiniz herşeyi yazın çok teşekkür ederim şimdiden
Muaziim Ben aktardan sabır taşı almıştır 2 yıl önce 20 tl falandı sanırım. Tozu ve taşı var. Tozu satılıyordu onu çok az suya katıp sürmüştüm bebeğim kokusundan ve tadından kaçıp bi daha istememişti
Semaaa39 Muaziim çok çok yanlış bi yöntem. Aylardır kendini güvende hissettiği tek sevdiği olan yeri bi anda canavara cevirmişsiniz. Küçücük dünyası için çok çok zordur bunu yaşamaak.