Kızlar merhabalar. 19 aylık bir kızım var. Çok şükür sağlığı yerinde aktif bir bebek. Yani hayvanların çoğunu bilir ve seslerini taklit eder. Hayvanları eslestiririz. Tek kelimeli olarak birçok kelimeyide söyler. Anne,baba,amca,hala,dayı,teyze,Allah,toka,su,kkaka vs. Ancak 20 aylık olmamıza 5 gün kaldı ve iki kelimeler henüz yok. Sürekli konuşuyorum oynuyorum. Bana tepki olarak hararetlicw çok mirildanir bidi bidi konuşur😂 ama ikili kelime yok. Tecrubelerinizden yararlanarak sormak istiyorum. sizce ikili kelimeler yakinmidir? :( biraz endişe yaptim da:(