Merhaba annelerr ♥ kızım 4 ay 2 günlük oldu. Burada doktor ek gıdaya başla dedi, mama takviyesi yap dedi, bıngıldak gelişimi şöyle böyle gibi başlıklar görüyorum. Çocuk doktoruna zamanını kendiniz mi karar verip götürüyorsunuz acaba ? Sağlık ocağı pek bilgilendirme yapmıyor.