merhabalar anneler. benim 44 günlük 2 haftalıktan beri takviye mama kullanıyoruz. içeriği en temiz mama markası hakkında fikirlerinizi merak ediyorum. araştırıyorum fakat kafa karışıklığı yaşıyorum. bir de bebeğim sanıyorum ki biberonun akış kolaylığına alıştı memede huzursuzlanıyor zaten sütüm de az. önerilerinize de açığım