Kızlar merhaba, bebeğim 3 ay 12 günlük ana kucağında yatarken omuzlarını kaldırıp kalkmaya çalışıyor. Acaba oturmak mı istiyor. Yatırınca bağırıyor ağlıyor 😅 Çok erken değil mi oturmak için, neden kalkmaya çalışıyor devamlı. Kucağıma alıp önünü çevirince ses yok 😂