[silindi] Dün 1. Ay hepatit aşısı olduk akşamdan beri bebeğimin ateşi düşmüyor 5 saatte bir cay kasıgı calpol verdim yıkadım ev 24 derece kısa kollu zıbın üstüne takım ve şapka var düşsün diye ne yapmalıyım
Mervetnl [silindi] şapka için fazla sıcak eviniz ben bebeğime hiç şapka giydirmedim. Aşı ateşi çok inatçı olmaz derler isterseniz bi dr a sorun. Ilık duş aldırınn oda rahatlatır ama bebeğiniz çok küçük bence dr a danışın