Karpuzlufistiksarma Kızlar doğul günü için pasta yapacağım, üzerine yazı yazacağım gıda boyası kullanmak istemiyorum onun yerine ne yapabilirim
durukusunannesi_ Karpuzlufistiksarma Instagramda görmüştüm bonibonları suyun içine koyup yapıyorlardı ama yine aynı mantık gibi bu da 😄
Mervetnl Karpuzlufistiksarma pancar-kIrmızı havuç-turuncu mor lahana-mor ay valla aklıma gelenler bunlar 😅
Sesss_s Karpuzlufistiksarma ben kırmızı pancar kullandım kücük kücük kesip sütün içinde beklettim tadını değişmesin diye azıcık seker koydum o sütle krem şantı yaptım rengi cok güzel oldu