Nursemom_ yeni yemi kendi kendine biraz oynamaya başladı , biz bazen hem öğlen den önce ve öğlende sonra 2 kere çıkıyoruz ama genelde bi kere dışarı parka götürüyrum hava soğuk da olsa, evdeyken ev de iş
Yemek faslı bitince dans hoplama zıplama Lego falan oynarıx kitap okurum böule böule
Geçip gidiyor