Cemremmmmm Balbal1 yok kiz büyümesin. Bu ara atak bilmemne zımbırtısında ama o bile güzel.her anı keyifli.
Zeynebsmom Ssssraa bende sizin gibi yaptım aynen bu şekilde benimki de bu aralar ayaklarına çok meraklı öne doğru eğiliyor oynuyor düşmüyor 5 ay 4 günlük bencede bebişe göre hareket edilmeli ☺️
Ssssraa Zeynebsmom benimki de 5 ay 10 günlük bir hafta on gündür biz de ayaklara meraklıyız sürekli oynuyor ağzına sokacak az kaldı😁
ikimelekannesi_ Balbal1 ben 3 aylık vardı heralde oturtmaya başladım kucağımda koltukta yanına destek koyarak falan
Cemremmmmm Balbal1 evet yaaa bazen cildiriyorum bende.ne yapsam ağlıyor. Is yapamaz hal aldı bu durum ama idare ediyoruz napalim. Geçecek bu gunler.
Deletedmom133 Balbal1 benimki 3 buçuktan beri oturuyor kendi isteğiyle şuanda da 6 ay olduk destekli oturuyor 🥳
zumramomm Balbal1 canım bebeginin isteğine göre hareket et.belli eder zaten oturmak isterse sürekli kıvrılır kucakta o zaman oturtturabilirsin
elmalikurabiye Balbal1 3 bucuk aylikti kucagimda hafiften oturtmaya basladigimda. 5 aylik ve destekli oturuyor suan. Bebek ne zaman oturmak istedifini ne zaman bu durumdan sıkıldigini size gosterir. Onu dinletin 😊
yasmina 3 aylıkken kendi kalkmaya çalıştığı için ara ara bi kaç dakikalığına kucakta oturtmaya başlamıştım, oturunca sakinleyip mutlu oluyordu. 4 aylık olunca da doktorumuz mama sandalyesinde oturtmaya başlayalım demişti.