Benim kızımın da göbeğinde ilk bir ben gibi birşey çıktı göbek düştükten sonra hep bakımına dikkat ettim ama epey bir kaldı sonra doktora götürdüm yaktılar orayı yaktılar dediğim antibiyotik gibi birşey sürdü anında söndü zaten rengi siyahtı bir baktım kir gibi kaldı kulak pamuğuyla temizliyim dedim geldi ama minik bir parça daha var birşey olur mu bilmiyorum