Biraz ezmiyorum bebeciğimi 40 ml de süt verdim az önce gazını aldım yatırdım burnundan geldi neden acaba nerde yanlış yapıyorum kızlar mmama + meme olarak ilerliyoruz normalde 30ml mama veriyorum yetiyor mu yetmiyor mu çok karışık bu durum ya napıcağımı şaşırdım açıkçası iyice depresyona giriyorum