Sabah uyandım telefon çaldı bebeğim bizle aynı odada besiginde ben her zaman ona dönük uyur sürekli uyanır bakarım neyse telefona kalktım bianda oturup ağlamaya başladı sandimki uyandı ondan bı baktim burnundan mama gelmiş beyazdo kucağıma aldım sakinlestirmeue casliyorum yok gözü kızardı ve şişti gibi oldu eşimi cagrdimdm hemen iş uerinden geldi..doktora götürdük kusmustur büyük ihtimal burnundan gelmiş genize gitmiş boğulmadan kurtarmış ya gece olsaydı ya sesini cıkartamasaydi aklıma neler geliyor Allahım korudu .. 3 4 aylıkken de bebek reflusu varsi ve ben hep uyudugunda gözüm ustundeydi ozamanlae fışkırarak kusuyodu ağzından burnundan geliyodu ama uykudayken hiç olmadi uzun zamandır yok kusma falan öyle burundan gelme vs bugün oldu yaşayan varmı . Doktor düzenli bı doktoru olması lazım dedim.saglik ocağına götürdüm özele git diyor yani ordaki doktor daha takipli baktığı için devlette çok hasta olduğundan takibi iyi olmaz gibi konuştu özelde muane ücreti 1000 TL nasıl olcak bilmiyorum