Merhaba, ilk oğlum acemiliğime denk geldi kafası biraz düz oldu 😀 2. Oğlum 3 aylık olmak üzere, bunda çok dikkatliyim sağlı sollu yatırıyor ve yastık da kullanmıyorum ama yine de korkuyorum günlük kafasını kontrol ediyorum çocuğun. E bebekte satılan düz kafa yastığını almalıyım? Kullanan var mı?