afra_krdg Arkadaşlar lütfen bir akıl verin. Bebeğimin kilosu gayet iyiydi ama bugün çocuk doktoruna götürdüm 300 gr geride dedi. Sadece anne sütüyle besleniyor mama da kabul etmiyor napacağımı bilmiyorum. Lütfen bir öneriniz varsa söyler misiniz
KaynanaYiyen afra_krdg yani kilosu çok çok iyi. Siz bakmayın kim dediyse ya. Sütünüz yeterli ise devam edin emzirmeye. Sadece anne sütü kilosu ise bu mama vermenize gerek yok bence. Siz daha iyi bilirsiniz tabikide.
kums afra_krdg 6 aylık 6. Bucuk kilo. Kilosu az demediler hiç sadece anne sütü alıyor+ek gidaya yeni gectik
afra_krdg KaynanaYiyen sütüm yetiyor hamdolsun. Ama geri kalmış denince bende tedirgin oldum ister istemez.
Dennizz11 afra_krdg asla kimseye dinleme bence gayet iyi benim oğlum 10 aylık ve 9 kilo gayet iyi dedi doktor yinede içiniz rahat ettmese takip edin kilosunu ona göre hareket edin