Merhabalar, 8,5 aylık bebeğim var. Ufacık taneleri bile çiğnemiyor tükürüyor. Pes etmeyip denemeye devam ediyorum. Bu sefer pütürlü veya püre şeklindeki şeylere de ağzını açmıyor. Arada kaldım. Sizce biraz daha pütürlü mü devam edeyim ? Böyle alışmasından tedirginim. Geç kalır mıyım? Bu durumu yaşayıp daha ilerleyen günlerde alışan bebekleriniz var mı? Bu arada 4 tane dişi var.