ADEE Büyuk sorular kitabi aldiniz mı bebeginizin dikkatini cektimi cok ovuyolar almak istiyorum ama tereduuteyim
Liya01 ADEE kızım 10.5 aylık yemek yedirirken kitabı açıp içindeki resimleri tek tek anlatıyorum oda dinliyor hoşuna gidiyor resimleri inceliyor kitaba dokunmak istiyor bence çok güzel bi kitap biraz daha büyüyünce daha keyifli olur
Glrmila 2 serisini de aldim bnm kizim kitaplari cok sevdiği icin ilgisini bayagj çekti tatillerde bile yanımıza aldim. 14 aylik falandi aldigimda uzun bir sure elimizden düşmedi bn tavsiye ederim
CizerBirAnne Ben kızım 8 aylıkken almıştım ikisini de. Şimdi 21 aylık, hala çok seviyor. Hatta yakın zamanda aynı yayınevinden büyük renkler kitabımı da aldım. O kitaptan sonra, kitabın içindeki bütün renkleri öğrendi.
Aslicamm ADEE ben oğlum doğduğu zamanalrda almıştım ve uzun süre göstermeme rağmen ilgisini cekmemisti ama 14 aylıktan beri en favori kitabı oldu. İkisini de aldım ben 20 aylık her gün bakarız çok seviyo. Başta boşa aldım diye dusunuyodum ama büyüdükçe daha çok ilgisini çekmeye basladi
nessln Bende 2 serisini de almıştım. 7 aylık falandı. Şimdi 1,5 yaşında ve kitaptaki herşeyi soruyorum gösteriyor. Ezberledik diyebilirim. Çok faydalı.