Kızlar merhabalar. Bu aralar salgın mı var bilmiyorum ama kızım bir haftadır kusuyor. Bir yok özellikle ne yese kustu. Ek gıda, mama, emdiğiz zaman da dahil. İlk kusma ishal oldu. İshali geçti. Şuan grip. Öksürüyor balgamı çıkarırken yediğini de kusuyor. Bunu yaşayan var mı 🥺