Selam hanımlar emzirirken geçmeyen enfeksiyon kaşıntı yanma ağrı akıntı yaşayan geçiren var mı aramızda..5-6 sene önce flucan ve gynomax xl kullanıp geçirmişti dr. Bunca sene olmamıştım.bu sefer emzirdiğim için flucan kullanamıyorum.emzirirken flucan kullanan oldumu ya da ? buarada dr un emzirirken kullanabileceğim vermediği fitil ve ilaç kalmadı sürekli tekrarlıyor..