Kızlar bebeğim 14 günlük baştan beri mama anne sütü ilerliyoruz ama son bir kaç gündür sütüm çok azaldı ne oldu anlamadım önceden tek göğüsten 40ml gelirdi şimdi ikisinden. Güç bela 40ml geliyor sağınca ne yapmalıyım 30cc mama az mı geliyordur şuan önerilerinize ihtiyacım var