Bu sene anladığım kadarıyla herkes aynı sıkıntıdan muzdarip, 3 hafta öncesine kadar bizimde evimizde vardı kollarımıza ve hatta eşofmanımızın bile paçasından girip bacaklarımızda hareket ediyorlardı, sürekli ısırdığı yer kaşınıyordu geceleri sinir krizi geçirecektim artık. Sonra dışı mavi renkte bi haşereler için ilaç var onu kullandık, yatak çarşaflarına kadar her şeyi makinede yıkadık, evi her gün süpürdüm, en son sirkeli karbonatlı su yapıp koltukların üstü ve yerler her yeri bir güzel sildikten sonra Allah’a binbir şükür olsun kurtulduk 🤣