MiracAlpinveUmutunAnnesi Defnem_ iste sıkıntı orda benimki uyusturulmasi dişin ölmus dedi delik acti sadece 2 hafta sonra gel dedi 😒
Defnem_ MiracAlpinveUmutunAnnesi tamam o daha iyi işte uyuşturmak için iğne yapmıcak dişiniz ölmüş o yüzden gerek yok uyuşturmaya
MiracAlpinveUmutunAnnesi -Rukis06- ayy inslalah bende uzun sure kullanirim ama sonra sı cekimmis o nasil olucaak😂
-Rukis06- MiracAlpinveUmutunAnnesi Köprü yaptıracaksın canım 😊 bizim doktorlar kanal sonrası her dişe ölü diyo ben bir kere de bu dişi yaparım diyen doktoru duymadım